اخبار زعفران ( خبرهای روز زعفران )   >   کشف ۶.۵ کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند

کشف ۶.۵ کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند

28 / 07 / 1402

سرهنگ احمدرضا کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند اظهارداشت: ماموران کلانتری ۱۱ توحید اخباری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه بسته بندی زعفران تقلبی در یک منزل مسکونی در این شهرستان دریافت کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از بررسی و انجام تحقیقات میدانی، محل مورد نظر را شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل مسکونی ۶ کیلو و ۵۷۴گرم زعفران تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

کشف سوخت قاچاق در بیرجند

سرهنگ کارگر ا ادامه داد: ماموران پاسگاه حاجی آباد شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یکدستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، هزار و۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در قاینات

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات هم گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با وسایل نقلیه متخلف که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: این طرح با حضور تیم های گشت پلیس راهور و انتظامی اجرایی شد و در همین رابطه ۱۵دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودروی متخلف و هنجار شکن شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان داشت: راکبان و رانندگان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.